آ
-
آزمایشگاه علوم تجربی
آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالشهای موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
آلاینده های زیست محیطی
مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
-
آموزش زمینه محور
آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
آموزش سنتی
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
آموزش علوم
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
آموزش علوم.ایلام
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
آموزش علوم تجربی
مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 46-64]
-
آموزش علوم تجربی
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
-
آموزش فیزیک
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
آموزش فیزیک
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
-
آموزش فیزیک
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
آموزش فیزیک
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
آموزش مجازی
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
آموزش معکوس
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
آموزشهای مجازی
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
-
آموزههای زیستمحیطی
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
ا
-
ارزشیابی
مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 46-64]
-
استخراج
مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
-
الگوی جهانی
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
ایام شیوع کرونا
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
ب
-
برنامه درسی ملی
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
برنامه درسی ملی
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
-
بی انگیزگی تحصیلی
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
پ
-
پایه سوم
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
-
پنجم ابتدایی
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
پیشسازماندهندههای ریاضی
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
ت
-
تحلیلمحتوا
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
-
تحلیل محتوا
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
-
تحلیل محتوا
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
-
تعاملات ناقص بین نهادی
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
-
تفوق ارزش های مادی
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
ج
-
جداسازی
مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
-
جریانها
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
چ
-
چالشها
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
-
چالشها
آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالشهای موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
خ
-
خلاقیت
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
د
-
دانشآموزان
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
دوره ابتدایی
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
دوره ابتدایی
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
-
دوره دوم ابتدایی
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
ر
-
راهکارها
آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالشهای موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
-
رفتارگرایی
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
روش تدریس
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
روش ساختگرایی
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
ز
-
زیستشناسی
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
س
-
سرعت عملکرد
تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
-
سطح یادگیری
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
سند تحول
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
-
سوم ابتدایی
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
ش
-
شبیهسازی
تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
-
شناخت گرایی و برساخت گرایی
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
ض
-
ضعف بالندگی دانشجویی
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
ع
-
علوم
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
علوم تجربی
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
-
علوم تجربی
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
-
علوم تجربی
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
ف
-
فیزیک
تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
-
فیزیک
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
فیزیک جدید
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
ق
-
قیاسگری
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
ک
-
کاوشگری
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
کتابدرسی
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
-
کتاب درسی
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
-
کتاب علوم تجربی
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
-
کتاب فیزیک
تحلیل محتوای کتاب فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
م
-
ماهیت علم
تحلیل محتوای کتاب فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
-
ماهیت علم فیزیک
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
-
محیط دانشگاه حامی
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
-
محیط زیست
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
-
مزایا
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
-
مطالعات توصیفی
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
-
مطالعه تطبیقی
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
مفاهیم انتزاعی
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
-
مولفههای سلامت
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
-
مولفههای محیط زیست
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
-
مولفه های مهارت های زندگی
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
-
میکرواستخراج فاز جامد تقویت یافته با سرمایش (CA-SPME)
مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
ن
-
نظریه گاردنر
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
-
نظریۀ یادگیری
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
نقاشی
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
-
نور
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
و
-
ویلیامرومی
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
ه
-
هوش
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
ی
-
یادگیری
آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
یادگیری
مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 46-64]
-
یادگیری خرد
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
یادگیری خودراهبر
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
یادگیری شیمی
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
-
یادگیری فیزیک
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
-
یادگیری فیزیک
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
یادگیری مبتنی برکندوکاو
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
یادگیری مولد
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد